Woensdag 09 februari 2022
KDO is gestart in Utrecht begin jaren zeventig als klein administratiekantoor onder leiding van gedeeltelijk naamgever de heer Krijkamp. In de jaren tachtig is het kantoor naar Soest verhuisd. Later kwam daar een tweede vestiging in Nijkerk bij. Toen sloot ook de tweede naamgever Dick den Oude zich aan. Momenteel staat het kantoor onder leiding van Dick den Oude en Henk Lindeboom. Met een gemêleerd personeelbestand van 26 personen is het kantoor actief in diverse disciplines.
Dienstverlening
KDO is actief in een breed palet aan activiteiten. Hieronder een uitgebreid overzicht:
Accountancy en financieel advies
- Cijfermatig, zoals opstellen, beoordelen en controleren van jaarstukken, begrotingen en prognoses;
- advisering op het gebied van aanvragen subsidies en het voeren van een administratie;
- salarisadministraties;
- overname-advies;
- contacten met bankiers en eventuele toezichthouders.
Fiscale zaken
- Inkomsten-, vennootschaps-, omzet-, loon-, dividend- en schenk en erfbelasting;
-Fiscaal juridische diensten;
-Internationale adviezen;
-Sociale zekerheid;
-PGB;
-zaken in de private sector zoals echtscheiding, huwelijksgoederenregime, nalatenschappen;
-bedrijfsopvolging, herstructureringen optieregelingen.
Administratieve Diensten
KDO kan u op verschillende manieren ontlasten van administratieve beslommeringen, zodat u zich kunt bezig houden met uw professie in de plaats van veel tijd aan uw administratie te besteden. Online en real time wordt u op de hoogte gehouden van de situatie binnen uw onderneming.
Henk Lindeboom: ,,We zijn in een tijd beland waarbij je al een paar jaren als accountantskantoor niet meer uitsluitend verantwoordelijk bent voor het aanleveren van cijfers, maar meer op allerlei gebieden een zakenpartner bent. We nemen hier wel eens het voortouw als het gaat om bijvoorbeeld kostenbesparing en duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Je moet hierbij bijvoorbeeld denken aan het plaatsen van zonnepanelen. Dit is vaak niet alleen een duurzame investering maar biedt ook fiscale voordelen. Het is daarom van groot belang dat je je cliënten goed kent, empathie en inlevingsvermogen is een vereiste (know your customer).”
Financiële administratie
Voor een adequate ordening van de administratie ondersteunt KDO met online mogelijkheden zoals Accountview, Exact Online, ReeLeeZee, Snelstart, Twinfield, Syntess en Basecone/DizzyData (Scan & Herken).
Brancheorganisaties
Door optimaal op de hoogte te zijn van alles wat speelt in de administratieve en financiële wereld is KDO aangesloten bij enkele beroepsorganisaties waaronder het SRA (Register Belastingadviseurs en het NBA ( Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants).
Klantgericht en betrokken
KDO, een laagdrempelig modern kantoor aangesloten bij onder meer het SRA, is gevestigd aan de Molenstraat 11. Telefonisch is het kantoor te bereiken op telefoonnummer 035 – 6022054 of per mail soest@kdo.nu. Op de site www.kdo.nu kunt u zich uitgebreid laten informeren.
Tekst: Aat Visser
NieuwsoverzichtGa naar het programma van onze teams en de uitslagen. Winst, verlies of gelijkspel?
Bosstraat 137
3766 AE Soest
035 - 601 75 29 of 035 - 601 01 10
Secretariaat
Postbus 334
3760 AH Soest
administratie@sosoest.nl
NL64 INGB 0006 5812 88